Keluar Dating Dengan Siti Saleha!!






Korang nk tau Siti Saleha mana yg aku kuar date ni..ni lah siti saleha mohd baharum...pelakon drama ustaz amirul..actually bukan date pun dia datang ngn kengkawan aku...kawan aku dak kl ni dafi AF pun satu sekolah ngn dorang...

so kami g makan2 kt sebelah hotel concorde malam minggu aritu..dia ni sebenarnya adik sam vokalis kumpulan bunkface..umur baru 20 tahun kot tahun ni

Sumpah aku terkedu mcm kena sampok time mkan tu..

hangpa semua mesti jeles kan hehehe...tapi best giler dapat makan ngn artis..artis yg aku minat plak tu hehe..time kami makan tu ada lah sekumpulan remaja mai nk mintak autograf siti..so dia pun bg lah..

pastu nk dijadikan citer depa ni tanya aku..'Encik ni artis baru ke"

Terkesima aku sat...

Aku pown bagitaw la depa yang aku ni orang2 biasa jer..

Tak layak pown nak jadi artis..

Then depa jawab plak, ”Tapi muka encik ni macam artis la.. Nak autograf boleyh?”
Bila dengar depa kata lagutu,

Aku pown terus meRIAKkan muka aku yang HUMBLE nii..
Terus aku rentap depa punya pen ngan kertas untuk aku turunkan aku punya autograf..
Selesai sudah melayan karenah2 peminat fanatik ni, (bajet aku plak artis)
Aku ngan Siti pown sambung aktiviti makan2 kami..
Tetiba, aku terdengar Maya Karin menjerit ke arah kami,

”PULANGKAN!” Tersentak aku..

Cis, Kurang asam punya housemat aku..
Sampai hati dia pasang DVD Pontianak Harum Sundal Malam deras2..
Terkezut aku daripada lamunan mimpi yang lama..
Tak sempat aku nak perabeskan makanan2 tuu, HUHU..
Aiseyh, aku berMIMPI rupanya..
Takpalah, tak dapat jumpa secara realiti,
dalam mimpi pown kira jadilah, HEHE..

Aku minat dia ni dah lama sejak dia belakon dalam drama 5 jingga dulu..

korang mesti pernah tgnk dia dalam iklan ni Celcom, Wrigley’s DoubleMint (2008), Gillette (2008), Maggi (2008), Nestle (2007), Honey Soft (2006), Pantene (2005), F&N (2005) dan Nescafe (2009).