Air mani disangka moisturizer



lelaki, payudara, seksi, hot, mantap, tetek, payudara, tengok, subur, ghairah, visual, ingin, gebu, montok, gede, libido, bulu, awek, wanita, perempuan, exersice di tempat kerja


Assalamualaikum dan selamat malam semua

Aku baru melayari harian metro online dan terjumpa satu artikle menarik. Seperti biasa, kalau dalam kategori FAMILY 18+ ni, ada yang tak sesuai untuk bacaan umum..so sesiapa yang rasa below 18 tu...ehem-ehem la k (sila klik untuk keluar ke infoaday)

Tajuk yang aku hendak share dan bincang pada malam ini adalah:



Air "lelaki" disangka pelembap muka

Ikuti kisahnya seperti dibawah..


Kerana terlalu minat kepada seorang pelajar perempuan, Gou Wen bertindak meluahkan perasaannya dengan memberi gadis itu sebotol air lelakinya, mencontohi filem lakonan Cameron Diaz, There’s Something About Mary.

Tetapi Gou Wen ditangkap tidak lama selepas itu selepas pelajar perempuan berkenaan, Zeng Lin, 19, yang menyangka hadiah itu pelembap muka, menyapu pada mukanya dan bertindak melaporkan kejadian itu kepada polis.

Menurut laporan, lelaki berusia 22 tahun itu memohon maaf dan diarah membayar ganti rugi RM1,000 kepada mangsa.

Zeng Lin dikatakan sudah menyapu separuh daripada cecair itu pada mukanya sebelum bertanya rakan serumah mengenai bau ganjil ‘pelembap’ berkenaan.

Gou Wen dari Chongqing berkata: “Saya mencintainya, tetapi dia tidak tahu. Saya juga tidak tahu bagaimana nak meluahkankannya. Saya memberinya air lelaki itu sebagai cara membuktikan cinta saya,”[metro]



Okay, murid-murid, siapa yang tak faham tajuk diatas? Sila angkat tangan dan kaki..hehe
Kalau tak faham, baca lagi 80 kali okay..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------



GELI.. GELI.. GELI.. GELI.. GELI.. GELI.. NYERRRRRRRRRRRRRRR

Haa tu la perkataan pertama yang boleh aku ucapkan! Korang pulak macam mana?
Ada ke patut pergi bagi air #### tu pada orang lain? Rasanya orang tu gila kot..setakat kena saman RM1k aje...kalau dibuatnya orang tu ada AIDS? Tak ke naya perempuan tadi. 

Lepas tu aku ada terfikir apa hukum sapu atau telan air mani. Aku tak pandai sangat tentang hukum-hakam ni, jadi aku pun tanya la Tan Sri Google. Then jumpa islamonline[dot]net, dalam ni ada yang cakap haram, ada pulak yang cakap boleh jadi harus (ikut keadaan). Aku dah copy paste (sebab takut salah terangkan pada korang) dalam blog aku tentang hukum sapu atau telan air mani.  

Lepas habis baca tentang hukum tu pula, aku terfikir apa khasiat yang ada dalam air mani. Sama ke macam telur ayam atau telur penyu yang kita makan setiap hari tu? Aku pun memberanikan jari-jemari untuk bertanya pada Tan Sri Google

Kalau yang belum pernah kenal Tan Sri Google, sila lah berbuat demikian. Tan Sri Google sebenarnya orang yang peramah, dia akan menjawab segala persoalan korang. Siap bagi pelbagai pilihan lagi. Ahaks! Melawak kejap.

So antara khasiat nya adalah...rambut isteri semakin hitam dan berkilat, boleh mengurangkan jerawat, campuran sperma dalam tubuh isteri akan membuatkan wanita lebih ceria dan gembira. Ada banyak lagi khasiat air mani lelaki dan kawan-kawan boleh baca jika senang.