Pameran Motor Show China- Lukisan di Tubuh Tanpa Seurat Benang

Assalamualaikum dan selamat petang kepada pembaca blog sekalian.

Hari ini sewaktu aku blog walking, aku terserempak dengan satu artikel menarik..tajuk yang dia tulis: 

"Pameran Motor Show China- Lukisan di Tubuh Tanpa Seurat Benang"


Wanita-wanita Di Show Motor China Ini Dilukis Tubuhnya Tanpa Memakai Bra!..

jom lihat..Chek-i-dot..

So aku tengok la...gambar yang diletak dalam post dia ni...








Haa sampai la ke penghujung aku tengok..Sama juga la macam korang..sebab korang dapat baca apa yang aku tulis kat bawah ni..

Tapi aku ada satu je soalan kepada dia..


MANA PAMERAN MOTOR SHOW???

sebab tajuk dia tadi "Pameran Motor Show China- Lukisan di Tubuh Tanpa Seurat Benang"

Menyampah aku sebab kena tipu (padahal suka sebab cuci mata). So aku terus tutup blog dia! Ahaks!