JEPANG PAKAI SELUAR DALAM ATAS KEPALA





Asslamualaikum dan selamat tengah hari kepada pembaca setia..Hari ini aku rajin sikit, so aku pergi buka akaun google+ (jom la add aku..hehe)

Kalau yang pernah guna google+, mesti tahu yang kita boleh connect dengan orang luar negara lebih mudah. So macam2 post la yang korang dapat nanti. Aku pun ada tengok seorang manusia ni post sesuatu. Lepas tu ramai pula yang repost and comment kat situ.

Aku pun buka post dia and terus aku tergelak!

PAKAI SELUAR DALAM ATAS KEPALA

Inilah trend terbaru dari masyarakat Jepang..Kita sememangnya tahu majoriti rakyat Jepang otak nya mereng-mereng..banyak realiti show dari jepang and budaya Masyarakat Jepang tidak sesuai dengan kita..So jangan la sesekali buat benda-benda yang tak berfaedah macam ni

Walau macam mana pun, gambar-gambar ni tetap seronok untuk dilihat...Check-i-dot