MALAM PERTAMA dan MASIH DARA??



lelaki, payudara, seksi, hot, mantap, tetek, payudara, tengok, subur, ghairah, visual, ingin, gebu, montok, gede, libido, bulu, awek, wanita, perempuan, Isteri, hukum, malam pertama, dara, seks



Ramai jugak yang bertanya kepada kepada kami tentang topik kali ni:
1. BILA MALAM PERTAMA SEBENAR, 
2. BAGAIMANA NAK TAHU MASIH DARA,

Kami malas nak buat separate entri/post, so kami gabungkan aje..di hujung post ini ada link-link yang berkaitan kalau anda inginkan lebih informasi. Jangan segan silu nak tanya atau komen. Kalau malu, letak je sebagai anomymous person. Kami boleh terangkan dari segi sains kalau korang nak, al maklumlah...laki bini mengajar sains..haha. Tapi dalam post ni cukup la cukup sekadar untuk basic knowledge korang.

Berbalik kepada tajuk utama... Anda masih tidak faham macam mane nak mendefinisikan malam pertama...dan Bilakah sebenarnye dipanggil malam pertama????




Persoalannya di sini, BILA MALAM PERTAMA BUAT PENGANTIN???
Adakah selepas nikah?malam terus "terjah" ???

Adakah selepas majlis sebelah perempuan?malam terus "dapat" ???

Adakah selepas majlis sebelah lelaki yang biasanya seminggu selepas majlis sebelah perempuan???malam terus "senyap" ???

Atau seminggu atau sebulan selepas bergelar suami isteri???


Yang kami tahu, selepas di ijab kabul / akad nikah, maka pasangan tersebut sudah halal untuk melakukan apa sahaja antara mereka. Tetapi, adakah malam akad nikah tu mereka akan terus melakukan hubungan seks???.. rasenye tidak kan... hehe.. takkan lepas hari persandingan, keesokan harinya mereka hendak kelihatan lesu dan penat jerk kan.. haha.. 

So, "Adakah ini boleh dipanggil malam pertama".

Pada malam hari persandingan pula... pada hari itu pengantin akan melayan para tetamu.. lepas dengan majlis yang agak padat hari tu, dengan sesi bergambar, sesi makan beradab dan macam-macam sesi lagi la, Sedara mara lak mesti ramai yang datang.. kalau yang jauh2 tu mesti tumpang tido dirumah pengantin kan..Maka, malamnye pengantin xberkesempatan menjalankan aktiviti yang diidamkan itu kerana takut didengar oleh sedara mara.. hehe.. 

So,"Adakah ini boleh dipanggil malam pertama".

Pada keesokannye lak, adalah hari pengantin akan didera...setakat pinggan2 dan cawan2 tu leh la sedara mare or sahabat andai tolong setelkan... tapi periuk2 belanga yang besar tu, memang akan sengaja ditinggalkan untuk pengantin selesaikan nye yerk... maka hari tu, adalah hari keletihan untuk pengantin sehingga malamnya mereka tidak sempat melakukan aktiviti yang ditunggu-tunggu tu... 

So, "Adakah ini boleh dipanggil malam pertama".

Pada hari seterusnye, memang la masa untuk berbulan madu.. tapi aku pernah terbaca gak perempuan takut untuk melakukan hubungan seks buat kali pertama.. SO, BILE NAK MALAM PERTAMA NI...hahahaha


Mengikut pengalaman kami dan komen-komen yang kami cari dari pelbagai sumber, malam pertama adalah malam persetujuan kedua-dua mempelai, KEBANYAKANnya akan terjadi pada hari keempat hingga hari ketujuhSebab tu orang selalu ambil cuti seminggu lepas kahwin. Diorang akan pergi bercuti di hotel dan mengalami malam pertama diorang disana.... Ada juga malam pertama yang terjadi pada malam akad nikah (hari pertama), dan ada juga selepas dua minggu di ijab kabul (hari keempat belas).


Selalunya lelaki memang dah ready sejak hari pertama akad nikah. Kalau boleh, malam akad nikah tu jugak terus nak buat...tu la pemikiran lelaki. Hahaha. Walau pun ada wanita yang berfikiran begitu, tetapi kami jarang dengar mereka meluahkannya. 

Perlu diingatkan kepada wanita supaya tidak perlu takut dengan pelayaran malam pertama kerana ia akan memberi tekanan kepada dirinya dan juga pasangan. Seseorang wanita juga perlu bersabar jika tidak disentuh pada malam pertama kerana mungkin pasangan mereka masih dalam peringkat menyesuaikan diri atau terasa letih dan lesu selepas proses perkahwinan. Lebih-lebih lagi si lelaki harus membantu membersihkan pinggan mangkuk dan sebagainya.

Lelaki juga perlu memikirkan tentang perasaan isteri (suami mana yang tak sayang isteri-2 tahun pertama). Ada juga wanita yang mengatakan bahawa ngilu. Untuk pemahaman lelaki, perasaan ngilu ni macam "bunyikan kapur di papan hitam, masa korang belajar dulu". Kan ada bunyi ngilu kan? Haa...bunyi dia macam tu la. Lagi satu, wife aku cakap kalau pecah dara akan terasa sakit.."macam jari yang luka terkena kertas". 


Lelaki perlu tanya pada pasangan mereka, "bila kita nak ehem-ehem" atau "bila ni yang.." kerana proses malam pertama ni agak panjang berbanding malam- malam yang lain (malam kelamin selepas malam pertama).

Suami perlu robohkan barrier antara suami isteri..tanya soalan yang simple-simple macam  "dah kunci pintu ke", "nak berapa orang anak", "nak mandi sama- sama tak", gosokkan belakang badan pasangan, gosok gigi (wajib), pakai baju cantik dan wangi-wangian yang digemari pasangan.

Cuba buat tips diatas, Jangan main terjah aje!! Nampak sangat gelojoh macam kucing tak jumpa ikan 365 hari. Kang ada yang tidur kat sofa kang..haha. Jangan tanya tentang dara, jangan tanya tentang kisah hitam pasanagan. nanti akan hilangkan mood. Kalau dah akad nikah, maksudnya korang dah terima seadanya pasangan korang. 

lelaki, payudara, seksi, hot, mantap, tetek, payudara, tengok, subur, ghairah, visual, ingin, gebu, montok, gede, libido, bulu, awek, wanita, perempuan, Isteri, hukum, malam pertama, dara, seks


Link ni adalah untuk anda yang masih belum berkahwin lagi.

Kalau yang dah kahwin, ada teknik atau cara paling mudah nak tawu either wife korang dara atau tidak..............caranya adalah............... TANYA terus pada empunya badan!! Hahaha. Takkan la korang masih berahsia lagi..Dah tak payah nak dok berahsia-rahsia dah. Bukan nya dapat apa pon.

Lagi satu trick adalah...SUSAH atau TIDAK untuk masukkan senjata tumpul korang tu..hehe. Kalau susah nak masuk, maksudnya masih dara.

Kalau semua benda tak berkesan and korang bengap jugak, korang tengok la kalau ada darah yang mengalir keluar atau tidak. Kalau ada darah mengalir, maksudnya isteri anda masih dara. Ada juga kes-kes yang dara nya pecah selepas berkali-kali melakukan hubungan kelamin. Ada juga yang kami baca, dah bersalin 4 kali pun masih dara!! Pelik bin Ajaib tuh... 


Sumber: diri sendiri, forum cari.com.my, forum lowyat.net, carigold.com, gengblogger.com, and lastly pakcik gOOgle



bacaan lain yang berkaitan: